۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹

با حضور معاون وزیر؛

یک آزمایشگاه تحقیقاتی در خرم‌آباد افتتاح شد

یک آزمایشگاه تحقیقاتی در خرم‌آباد افتتاح شد

خرم آباد- یک آزمایشگاه تحقیقاتی در خرم آباد با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه و با حضور رمضانعلی صادق زاده معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت آزمایشگاه تحقیقاتی، کاربردی یک واحد داروسازی واقع در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد افتتاح شد.

مدیرعامل این شرکت داروسازی با اشاره به اینکه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد یک آزمایشگاه مرجع غذایی و دارویی در استان است، اظهار داشت: این آزمایشگاه تحقیقاتی، کاربردی می تواند تمام نیازهای استان را برای اجرای آزمایش های مختلف در حوزه صنعت، معدن، مواد غذایی و ... برطرف کند.

علی صالح نیا با اشاره به اینکه برای تجهیز این آزمایشگاه ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: ۱۵ میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی با بیان اینکه این آزمایشگاه تحقیقاتی کاربردی، پایه ای برای پاسخگویی به نیازهای آزمایشگاهی استان محسوب می شود، عنوان کرد: تمام دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری می توانند از ظرفیت این آزمایشگاه برای انجام کارهای پژوهشی خود استفاده کنند.

مدیرعامل این شرکت داروسازی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر در آزمایشگاه تحقیقاتی کاربردی این واحد داروسازی مشغول به کار شده اند، اضافه کرد: این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و وزارت بهداشت محسوب می شود.

صالح نیا گفت: از طریق آزمایشگاه مورد نظر می توان آزمایشات مربوط به سموم و کودها، غذای دام و طیور و شیر و گوشت را انجام داد.

کد خبر 3754115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha